2013. szeptember 14., szombat

Beköltözés

2. Beköltözés

Elindultam az ajtó felé és bekopogtam. Az ajtót egy 20 év körüli férfi nyitotta ki.
-        Jó napot! – Köszöntem. - Elena Gilbertet keresem! Itt lakik?- Kérdeztem meg sem várva, hogy Ő is köszönjön.
-        Jó napot!- Köszönt Ő is. – Igen itt lakik, de most nincs itthon!- Válaszolta. – Át adjak neki valamit?
-        Nem köszönöm, akkor majd később visszajövök.
-        Rendben, de nyugodtan tegeződjünk.
-        Oké, akkor visz…, vagyis, Szia. – Köszöntem el.
-        Damon: Szia. – Köszönt Ő is.

Damon szemszög:

Miután becsuktam az ajtót akkor gondolkoztam, hogy meg sem kérdeztem a nevét. Kivettem egy vér tasakot a hűtőből és leültem a nappaliba. Azon gondolkoztam, hogy mit akarhatott az a lány Elenától. Gondolatmenetemet az ajtó nyitódása zavarta meg. Stefan és Elena lépett be rajta.
-        Szia. – Köszöntek egyszerre.
-        Sziasztok. – Köszöntem nekik. – Elena keresett téged valaki!
-        És mit akart? Vagyis ki volt az?- Kérdezte kerek szemekkel.
-        Nem tudom mit akart, mert nem mondta, azt meg elfelejtettem megkérdezni, hogy ki volt az, de azt mondta, hogy majd később visszajön.
-        Oké.

Leila szemszög:

Miután nem találtuk Elenát otthon, úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk a Grillbe és megkérdezzük Mattet, hogy nem-e tud, valami helyet ahol aludhatnánk.
-        Szia Matt!- Köszöntünk ismét.
-        Sziasztok!- Köszönt Ő is. – Na, megtaláltad Elenát?- Kérdezte.
-        Nem. Nem volt otthon. – Válaszoltam. – Amúgy nem tudsz, valami helyet ahol aludhatnánk? – Kérdeztem.
-        Nem itt nem szoktak ki adni pár napra. – Válaszolt.
Miközben Stellával arról beszélgettünk, hogy akkor mi legyen észrevettem, hogy egy 25-30 év körüli férfi állandóan minket figyel. Alig halhatóan mondtam Stellának, hogy figyel minket az a férfi, és mikor Stella odanézett elkezdett felénk sétálni.
-        Üdvözöllek titeket!- Köszönt udvariasan. – Elijah Mikaelson vagyok. Véletlenül meghallottam, hogy szállást kerestek pár napra. – Mondta még mindig ugyanolyan udvariassággal.
-        Jó napot! – Köszöntünk szinte egyszerre. – Igen valóban szállást keresünk, tud valami helyet?- Kérdeztem udvariasan.
-        Ahogy elnézem, én vagyok, az idősebb szóval nyugodtan tegeződjünk. – Mondta. – Igen éppenséggel tudok egy helyet.
-        És még ma elmondod vagy várjunk rá holnapig?- Kérdezte Stella viccesen.
-        Igen persze elmondom. Nálam nyugodtan lakhattok, amíg itt vagytok. – Válaszolt Elijah.
-        Köszönjük szépen! – Köszöntem meg segítőkészségét.
Beszálltunk Stella kocsijába. Stella vezetett, Elijah pedig mellette ült és mondta az utat. Útközben elmesélte, hogy 2 testvérével lakik otthon, nagyon szimpatikus volt Elijah. Míg hátul ültem feltűnt, hogy Elijah sokszor ránézett barátnőmre. Mikor megálltunk a lélegzetünk megint elállt a háztól. "Itt mindenki ilyen szép házban lakik?" ez a kérdés kavargott a fejemben.

Elijah segített kipakolni a kocsiból a cuccainkat, majd elkezdtünk befelé sétálni. Elijah még az ajtóban figyelmeztetett, hogy a testvérei nem nagyon szeretik a vendégeket, de ne törődjünk velük. Mikor beléptünk az ajtón egy gyönyörű nappali fogadott minket, a fal fehér színű volt, és fekete- fehér bútorok voltak benne, fehér bőr ülőgarnitúrával.
-        Érezzétek otthon magatokat! – Mondta, majd kiáltott testvéreinek, hogy jöjjenek le.
Elsőnek egy 20- 25 év körüli férfi jött le a lépcsőn és mikor meglátott minket kérdő pillantásokat vetett testvérére. 1 perc-el utána egy hosszú szőke hajú lány sétált le a lépcsőn.
-        Ők itt Leila és Stella! – Mutatott be minket Elijah testvéreinek. – Itt fognak lakni egy darabig.
-        Sziasztok én Rebekah Mikaelson vagyok! – Mutatkozott be a szőke lány.
-        Én pedig Niklaus Mikaelson vagyok! – Mutatkozott be Ő is.
-        Én Stella Jones vagyok, ő pedig – mutatott rám- a legjobb barátnőm Leila Gilbert. – Mondta Stella.
Mikor Stella Kimondta a nevemet Rebekah és Niklaus is kerek szemekkel meredtek rám.
-        Te Elena Gilbert rokona vagy? – Kérdezte Rebekah.
-        Igen, a húga vagyok! – Válaszoltam.
-        Tudtad, hogy a nővéred is itt lakik, náluk is sok vendégszoba van, de én örülök, hogy inkább itt vagytok, legalább nem én vagyok az egyedüli lány a házban. – Hadarta el egy szuszra a lány, az arcán hatalmas vigyorral.
-        Igen tudtam, hogy itt lakik részben miatta jöttem, de nem vagyunk valami jóban, úgyhogy nem szerettem volna ott lakni. – Válaszoltam.
-        Hát akkor pont jó helyen vagytok, mert mi sem vagyunk valami jóban vele. – Mondta Niklaus már egy kicsivel jobb kedvűen.
-        Rebekah kérlek, megmutatnád a lányoknak, hogy hol fognak aludni! – Mondta Elijah húgának.
-        Persze! – Mondta vidáman a szőke lány és már "ráncigált is fel" minket az emeletre.
Fent az emeleten egymás mellett kaptunk szobát, a szobám csodálatos volt.















Én szobám.












Stella szobája.

Elijah és Niklaus felhozták a cuccainkat. Rebekah segített kipakolni Stellának, én viszont csak átöltöztem, mert úgy döntöttem, hogy teszek, még egy próbát hátha a drága Elena otthon van. Mikor lesétáltam a lépcsőn láttam, hogy Elijah és Niklaus a nappaliban beszélgetnek.
-        Én elmentem Elenához. Nemsoká itthon leszek. – Mondtam és elindultam az ajtó felé.
-        Nem azt mondtad, hogy nem vagy jóba a testvéreddel? – Kérdezte Niklaus felvont szemöldökkel.
-        De, de azt is mondtam, hogy részben miatta jöttem. – Válaszoltam olyan "érted" nézéssel. – És egyébként is csak veszekedni megyek. – Mondtam, és mosolyogni kezdtem.
-        Hú! A hugica beolvas – Nevette el magát Niklaus. – Én is mehetek? – Kérdezte boci szemekkel, amin én csak mosolyogtam.
-        Hát, ha akarsz, de akkor te vezetsz. – Vázoltam fel a helyzetet.

-        Rendben. – Válaszolt és elindultunk az autó felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése