2013. szeptember 14., szombat

1.Bevezető
Leila szemszög:
A nevem Leila Gilbert, 16 éves vagyok 2012-óta, most 2015-öt írunk. A nővérem Elena Gilbert elköltözött a legjobb barátjával Mystic Fallsba a szüleink miatt, akik állandóan veszekedtek miattam. Igen nem voltam valami jó gyerek már 14 évesen nem fogadtam szót a szüleimnek, hajnalban jártam haza a bulikból, suliba se jártam be mindig. Ez nem csak az én hibám, ha a szüleim kicsit is törődtek volna velem, akkor nem lettem volna ilyen, de Elena fontosabb volt. Mindenki úgy gondolta, hogy Elena a tökéletes gyerek. 2012. május 12.-én a szüleimmel autóbalesetet szenvedtünk. Éppen Mystic Fallsba indultunk Elenát meglátogatni, amikor egy őrült áthajtott a piroson. A szüleim azonnal meghaltak én korházba kerültem. Ekkor jött Stella (Legjobb barátnőm, szinte már a testvérem). Megitatott a vérével, hogy jobban legyek, ő ott volt, amikor a nővéremnek kellett volna ott lennie. Elmesélte, hogy mi ő és, hogy miért gyógyultam meg ilyen hamar és megkértem, hogy változtasson át. A boszorkány ismerősének köszönhetően lett nap gyűrűm, hogy tudjak a napon is sétálni. Elmesélt mindent a vámpírlétről, arról, hogy őt ki változtatta át.
-        Stella készen vagy már?- Kiabáltam fel  "testvéremnek" , mert úgy döntöttem, hogy meglátogatom a nővérem és beolvasok neki.
-        Megyek már!- Szólt vissza és már lent is volt.
-        Na, végre. Indulhatunk?- Kérdeztem felvont szemöldökkel. Válaszként csak egy fejbólintást kaptam.
Beszálltunk Stella kocsijába és meg sem álltunk Mystic Fallsig. Útközben zenét hallgattunk, beszélgettünk és azon gondolkoztam, hogy mit mondjak majd Elenának. Sok minden eszembe jutott néhány elég durva volt, de végül arra jutottam, hogy majd ami abban a pillanatban az eszembe jut.
-        Ha megérkeztünk először menjünk, valahova ahol ihatunk valamit. – Mondtam.
-        Oké – Válaszolt Stella- De te fizetsz.
-        Drága Stella én vagyok a fiatalabb vámpír, de nekem kell téged felvilágosítanom, hogy bárkit megigézhetünk, és nem kell fizetnünk sem érte. Nem mintha nem lenne, annyim amennyibe egy ital kerül. – Világosítottam fel.
Stella csak megrántotta a vállát és lefékezett. Rám nézett egy  " Ez megfelel?"  pillantással. Az épületen ez állt kint nagy betűkkel: Mystic Grill. Kiszálltunk és elindultunk az ajtó felé. Mikor beértünk, bele hallgattam egy kicsit mindenki beszélgetésébe, de nem volt semmi érdekes. Mikor odaértünk a pulthoz megpillantottam Mattet.
-        Szia, Matt!- Köszöntöttem.
-        Szia, Leila!- Köszönt vissza Matt- És benned kit tisztelhetek?- Vetett egy pillantást barátnőmre.
-        Stella Jones!- Válaszolt barátnőm
-        Örülök, hogy találkoztunk. Mit adhatok? – Kérdezte Matt barátságosan.
-        Két pohár wiskey-t jéggel, és elárulhatnád nekem, hogy hol találom Elenát.
-        A Salvatore házban lakik. – Válaszolt és letette az italokat elénk.
Matt elmagyarázta, hogy találunk oda a Salvatore házhoz, amíg mi megittuk a wiskey-t. Elköszöntünk Mattől és már indultunk is a Salvatore ház felé.

Szerencsénkre egyből odataláltunk és mikor megláttuk a házat a lélegzetünk is elállt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése